BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 3 mars 2010

Vänta!

Varför tror en del människor att deras liv är viktigare än alla andras? När man bestämmer nåt med nån varför ska det då vara så svårt å höra av sig om man blir sen?

Skulle iväg idag med någon å handla lite. Denna personen skulle komma strax efter halv tre när denne var färdig på det han skulle på. När klockan var kvart över fyra smsade jag honom och undrade ifall han glömt bort mig? Till svar får jag nä jag kommer snart om det är det du menar. Öh ja klart som fan att det är det jag menar, säger då att du slutade för snart två timmar sen. Får till svar ja men jag var där å gjorde det å nu e jag bara hemma å vänder.

Jaha? Kan man inte höra av sig då å säga det? Ska jag behöva sitta här å vänta å vänta? Varför ska jag behöva höra av mig å undra när det är den andra personen som e sen? Hör det inte till vanlig respekt mot en annan människa lr är det mig det e fel på? Jaja klockan är nu iaf tio i fem å han har fortfarande inte dykt upp. Hemma å vänder? Yeah right!

Återkommer!

1 kommentarer:

lina sa...

håller med dig... om personen som skall komma och hämta upp dig är sen så är det den som skall höra av sig och säga det... kan förstå att det kändes skit och vänta och vänta på någon som inte kom... hur är det annars??? hur går det med barnen???? själv har jag vart jätte dålig :( haft jätte svårt att andas o´ch medecinen har inte funkat men nu mår jag lite bättre hoppas det håller sig för jag vill bli frisk så jag orkar med vardagen....
stor kram till dig thessie