BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 27 april 2010

Mmm.....

Våren är här och nu borde ju allt kännas ljusare men ja.... jag vet inte. Mitt sinne känns inte nåt ljusare. Mycket tankar och känslor som rör runt. Har fått allvarliga funderingar på om jag kanske borde flytta, börja om igen så att säga. Nånstans där allting är helt nytt, inte bara singellivet utan även färgen på väggarna. Kanske är dags för det, jag vet inte.

Sen det här med att ha någon att tycka om, det finns någon i mitt liv som jag tycker om men man ska våga satsa också. Efter allt som hänt i mitt liv så vet jag inte om jag vågar bli kär igen. Sen får det ju gärna vara ömsesidigt också och det vet jag inget om. Frågan är ju vad man ska göra med det? Ska man våga eller ska man gå vidare? Jag vet inte! Inte mycket som känns klart och enkelt just nu.

Känner mig trött men rastlös på samma gång. Vill egentligen bara sova men det kryper i kroppen på mig så jag kan varken sitta eller ligga stilla. Jobbigt! En himla massa annat som rör runt också men tar inte upp det nu.

Önskar att dom där härliga vårkänslorna kunde infinna sig istället, när man bara känner sig lycklig och superglad!

Återkommer!

1 kommentarer:

lina sa...

jobbigt när man känner så...
känner mig lite splittrad själv med...
du vet var jag finns om du vill prata ...
kram