BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 17 augusti 2009

Söndag idag!

Har varit hos syrran hela dagen. Vi (jag och syrran alltså) har varit inne med barn och djur och gubbarna har byggt garage. Det går framåt med bygget. Nu är dom nya takstolarna på plats och nästa steg blir väl att bygga lite väggar antar jag, det kan kanske va bra att ha har jag hört ;).


Jag, syster och tre av fyra barn tog en lång promenad med vovvarna oxå. Syrran har varit hundvakt åt en kompis i helgen. Smillas bästa kompis så det vart mycket bus! Blåst så in i h*****e har det gjort idag oxå. Inge kul alls. Sommaren bara försvann och hösten är i antågande känns det som.

På onsdag börjar skolan igen och barnen börjar fyran och tvåan. Helt sanslöst vad tiden går snabbt. Minns att jag försökte föreställa mig hur Christoffer skulle bli och se ut som tioåring när han var bebis och det kändes som en evighet dit men svooosch sa det och nu är han plötsligt tio. Innan man hinner blinka är väl alla barnen stora och har flyttat ifrån sin gamla mamma. Jaja den dagen, den sorgen. Förhoppningsvis ger dom mig mååååånga barnbarn att gosa med i framtiden!


Mina älsklingar <3

Återkommer!

0 kommentarer: