BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 3 augusti 2009

Natta!

Klockan är snart halv fyra och jag borde egentligen sova eftersom man inte direkt får nån sovmorgon i det här huset men vad fan gör man när man inte kan sova.

Dagen idag har i övrigt varit förbannat seg, inte hänt ett skit typ.
I fredags kom Kicki och hämta mig och vi hämta en massa öl, mumma, sen satt vi uppe hos henne till halv fem eller nåt och tjöta. Men kul var det, soon again Kicki??

Lördagen spenderade jag + familj i Sjuntorp. Gubben hjälpte svågern med uthuset och garaget. Jag var mest inne med syster och Alice. Mina barn sprang in och ut som vanligt!!

Nä fan känns som jag svamlar bara för att ha nåt att skriva så nog med skiten nu. Ska nog försöka gå och lägga mig iaf!

Återkommer!! Natti!

0 kommentarer: