BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 30 juli 2009

Äntligen...

ser jag ljuset i slutet på den här dagen, dvs sängen. Vaknade i morse och kände mig ganska bra sen åt jag frukost och fick ont av gallan (har känt av den i några dagar men det har inte varit nån fara). Sen när det gick över så fick jag mensvärk istället. Sen åt jag middag och gissa vad som hände då?? Gallbesvär naturligtvis =/, sen har det växlat hela dagen för att nu så här till kvällen gå över i huvudvärk istället. Jippie säger jag bara, vilken toppendag! Men snart sängen och sova så jag slipper känna eländet.

Opererades för gallan för ungefär 8 år sedan. Då var det till och med så illa att dom små stenarna hade hittat in i bukspottkörteln och till slut så kunde jag inte äta överhuvudtaget utan att det satte igång ett anfall. Och när anfallen väl kom så kunde jag knappt andas för att det gjorde så jävla ont. Gick på diverse droger och med dropp i typ 3 dagar på sjukhuset och sen opererades jag. Antar att dom små stenarna inte hittat in till grannen än eftersom det fortfarande går att leva med men blir lite orolig nu eftersom det har kommit efter varje gång jag ätit. Men men det löser väl sig antar jag.

Idag har jag haft min lilla systerdotter Alice på besök i några timmar. Syster med sambo och Christoffer har varit och sett Harry Potter på bio så då fick jag låna bebis en stund =). Satt här förut med Alice i famnen och kollade och vem kommer inte då om inte min alldeles egna bebis Harriet och hon skulle ju naturligtvis också vara med. Så här satt jag med en bebis på varje arm och kunde knappt röra mig, men mysigt var det. Vet inte om det var lite svartsjuka från Harriets sida eller om hon bara tyckte att det såg gosigt ut men mitt i allt skulle hon va iaf.

När Alice hade somnat och jag hade lagt henne så bredde Harriet ut sig ordentligt i mitt knä. Hon är för go min lilla skrutt och skönaste stilen i den här stan har hon oxå =)...

Återkommer!!

2 kommentarer:

camilla sa...

haha hon e ju för söt =)

Kicki sa...

Naaaaw. Vilken söting hon är å stilen då :)