BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 8 juli 2009

Onsdag.

Blev väckt i morse av telefonen i vilken en något sömning svåger säger att vi kommer med hunden nu vi ska till Näl. Jaha ojdå varför det undrar jag naturligtvis med tanke på att det än är cirka 3 veckor kvar till lilltjejen ska komma. Jo vi tror att det är fostervatten som sipprat sen två imorse och nu ska vi in och kolla. Kan säga att jag var klarvaken efter detta samtal och naturligtvis orolig.

Hunden kom runt kvart över sju och vi var ute på promenad i iaf en timme. Vid halv tiotiden ringer syster och säger att dom är på väg för att hämta hunden. Läkaren kunde tydligen inte avgöra om det var fostervatten eller inte. Så imorgon ska dom tillbaka för en ny koll och jag blir med hund igen. Fast nu vet jag ju om det och slipper bli väckt av en orolig blivande pappa =). Om det nu inte händer nåt i natt förstås men det får vi väl hoppas att det inte gör.

Har annars spenderat morgonen med att spela Guitar Hero med mina kära barn. Eller ja, mamma spelar och barnen tittar på ;0).

ROCK ON!!!

Återkommer!

1 kommentarer:

ellis sa...

Yeeeeah rätt! Mamms rockar barnen ser på hur man rockar ;-)
Hoppas du haft en fin dag?