BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 4 juli 2009

ORKA!!

Orka blogga, orka städa, orka röra på sig, orka orka ORKA!! Fy fan va det är varmt just nu asså. Rena döden inomhus och inte mycke bättre ute. Fast idag har det ju varit lite bättre men ändå. Denna lägenheten är rena öknen på sommaren, har solen på hela jävla dagen.

Har varit på nordkroken två dagar i rad nu och badat. Igår va det asvarmt i vattnet och idag not so much, fy fan va kallt men det hjälpte ju mot värmen iaf. Alltid nåt. Har trehundrafemtielva loppbett oxå eller nåt, kliar så jag blir tokig. Jävla förbannade vattenloppor. Äldsta pojken är prickig all over, not fun at all!

Igår va vi där med Kicki, Milla och company och idag med syster och mamma och tro det eller ej men min badkruka till mamma var i och doppa sig, inte bara en gång utan två.... Helt otroligt, vi pratar 35 grader inte mindre om hon öht ska gå i men hon förvåna både mig och syrran idag. Så undrens tid är inte förbi med andra ord =).

Imorgon blir det party hos Kicki, eller rättare sagt senare idag. Ska bli sketasköj!! Ska dock försöka att inte snurra till det lika mycket som förra helgen =).

Nä fan klockan är nästan 3, kanske dags att sova!

Natti Natti!

1 kommentarer:

lina sa...

jag håller med dig... allt känns jobbigt nu på sommaren när det är så varmt.. det är jobbigt baa att vara inne... städa och laga mat är inget jag alls har lust med när det är så varmt.. idag är det iaf lite svalt men saknar ändå solen ..
:)
ha det gott granne ..
kram lina