BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 28 juli 2009

Hittade hem!

Var ju på IKEA häromdagen och ja vi hittade hem igen. Har nog aldrig gått igenom IKEA så snabbt som vi gjorde då, tog typ en timme + med betalning och allt. Finfint. Fick köpt lite skit oxå. Mest praktiska grejer så som nya kastruller, ny wok några tallrikar osv. En vas med dekoration köpte jag oxå och det var väl det som var det mest spännande som jag fick med mig hem från den resan tror jag.

Håller på här hemma och möblerar om. Äldsta pojken behöver ett eget rum och jag har funderat på det ett tag men så har det känts meningslöst eftersom jag inte riktigt vet hur det blir men tänkte att å andra sidan så blir väl nån utav oss kvar i den här lägenheten så vi kan lika gärna göra det för han har ju ändå inte mindre behov av ett eget rum ju längre vi väntar. Så just nu är det skit överallt i hela lgh och jag får spatt snart. Hatar när det ser ut så här. Dessutom så beslöt sig tydligen mensen för att ploppa upp just idag med en sjuhelvetes jävla mensvärk. Blasch säger jag bara!!!

Återkommer!

1 kommentarer:

ellis sa...

ÅH sköönt att höra du hittade hem med livet i behöll ;-)
KRAM