BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 7 augusti 2009

Trist!

Känner mig nedstämd och allmänt irriterad inför all skit som varit. Är otroligt rastlös och hatar verkligen att sitta hemma just nu. Skulle behöva komma ifrån allt tror jag i några dagar för att
kunna samla alla tankar och funderingar man har. Kanske skulle låna syrrans tält och slå upp det nånstans i skogen med bara myggen som sällskap för att kunna reda ut mitt inre. Skitjobbigt är det. Senaste dagarnas funderingar har iaf fått mig att till fullo inse vad idioten verkligen har gjort, tror inte att jag har kunnat ta in det ordentligt tidigare av nån anledning. Har väl antagligen på nåt sätt omedvetet valt att inte se, för det har varit för svårt att tro på....

Nåt som det här har lärt mig är iaf att alltid lita till min magkänsla, tänker aldrig mer bortse från den, vilket iofs när man tänker efter är otroligt idiotiskt att göra eftersom min oftast har rätt!!
Stupid pucko!!!

Ska gå och springa bort lite rastlöshet nu!

Återkommer!

1 kommentarer:

Kicki sa...

Du får komma till mig när du vill ha semester.... :)