BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 26 oktober 2009

1 vecka kvar...

å jag blir snart tokig... Trögare än körv är mannen som jag delat tolv år tillsammans med. ORKA säger jag bara. Man säger en sak ena dagen å nästa dag så vadå? har du pratat om det här förut?? Öh döh vi snackade om det här igår lr? TRÖG!!!!!!!!!! ORKA!!!!!!!

Känner mig gör han inte heller, inte alls! Kul å veta att han inte har tagit sig tiden på tolv år å lära känna mig, alltid varit för upptagen med sig själv och är så fortfarande! Han spottar ur sig det ena med det tredje och anklagar mig för att vara sån å sån, menas jag då å min sida står som ett frågetecken å undrar var i helvete han fått detta ifrån. Mitt svar numera på allt sånt är, jag är inte sån, har aldrig varit sån och kommer för i helvete aldrig bli sån..... Jag gnäller jag vet men jag måste få göra det nånstans oxå. Här hemma är ingen ide, lika bra å hålla allt för sig själv!

Imorgon fyller man tydligen tant lr kärring (nöjd nu ;)) oxå enligt vissa. 30 år, sanslöst! Tänkte jag skulle hålla mig så långt hemifrån som möjligt imorgon så man kanske kan få vara lite lycklig på sin födelsedag!

Nu ska jag gå å ta tag i vardagsrummet, måste orka det iaf ;)

Återkommer!!

2 kommentarer:

camilla sa...

bit ihop thessa!
han har ju ingen annan en sig själv att skylla.
snart är han där ifrån!.
hans förlust.
och de enda ni kommer ha gemensamt e barnen!

kram till dig

Thessa sa...

Tack Camilla. Alldeles sant som du säger, hans förlust inte min! Önskar bara att veckan kunde gå lite snabbare. Kram