BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 20 oktober 2009

Tisdag 20 oktober.

Idag har jag varit nere i stan med min kära granne och shoppat. Hittade kläder till mina barn på Kappahl, två par byxor och två tröjor. Alltid kul när man hittar nåt men fick se när jag kom hem att den ena tröjan hade ett hål i luvan så nu blir det till att byta den!! Orka!! Alltid är det nåt.

Flytten går iaf framåt. För den som inte vet så flyttar mitt ex om cirka två veckor ifrån mig och min lägenhet så jag får den helt för mig själv. Finally säger jag bara. Ska bli så gött!!

Just nu ser det ut som en bomb slagit ner här hemma eftersom det är prylar precis överallt. Fy fan vad skit man samlar på sig under 12 år. Men nu blir det betydligt mindre grejer här. Mitt ex är en samlare kan man säga, inte den extrema typen men ändå han samlar och sparar allt möjligt. Men sån är inte jag, kan jag inte använda det nu så släng skiten typ. Orka ha en massa prylar som bara ligger till ingen nytta alls! =)

Var på IKEA i lördags, ja Kicki utan dig ;0), å köpte en massa nya saker som var nödvändiga nu iom flytten. Så just nu väntar jag bara på att det ska bli den förste så jag kan få sätta upp dom. Ska bli sååå kul. Ska även göra om lite tänkte jag. Måla lite här, tapetsera lite där. Nytt och fräscht ska det va.

Nu ska jag käka mat tänkte jag och senare är det dans.

Återkommer!

0 kommentarer: