BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 27 oktober 2009

30

Ojojoj idag fyller man 30.... och ingenting haha ingen skillnad som vanligt =).... Tror jag överlever denna födelsedagen med.

Min käraste granne var här i förmiddags med barnen och gratulera mig, presenter fick jag med. Ett coca cola glas och en paket med två öl, cigaretter och choklad, haha hon har verkligen fångat mig fullständigt. Bättre födelsedagspresent kan man inte få. Love you neighbour =)

Systera mi har vart här en sväng oxå med min sötaste lilla systerdotter. Hon är ljuvlig nu. Skrattar å ler åt allt man säger gör hon och man smälter ju fullständigt när man ser det. En london resa tillsammans med min kära syster i vår blev det från dom. Väldigt glad blev jag för det, har velat åka dit länge och extra kul att få åka bara jag och hon.

Nu ska jag göra mig iordning för att snart ta mig ut på andra äventyr. Kommer hem ikväll igen efter dansen, runt nio nångång.

Återkommer!

1 kommentarer:

lina sa...

love you to tanta :)
du är en god vän :)