BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 28 oktober 2009

Underbart!

Hade en underbar födelsedag igår med fint väder och väldigt trevligt sällskap. Kunde inte ha blitt mycket bättre faktiskt =).. Fick precis vad jag behövde, för att lätta upp mitt sinne lite. Fick kommit hemifrån lite å träffat människor som inte bara tynger ner mig!! Wonderfull =)

Idag är det lugnt än så länge. Ska väl snart ta tag i... ja allt egentligen! Det är tre dagar kvar tills han börjar flytta å inget är egentligen färdigt än. Så nu får det bli en redig slutspurt så han får med sig allt, vill inte ha honom springandes här sen, oj jag glömde det, kan jag hämta det imorgon bla bla bla, haha nej ut med skiten direkt!!

Väntar på att min darling Kicki ska höra av sig oxå å komma förbi en sväng, miss you darling!!
Ikväll är det öppen dans på linedancen. Ska bli kul!!

Återkommer!!

0 kommentarer: