BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 12 juni 2010

Lördag

Var ett tag sen jag skrev något nu men inte haft varken ork eller inspiration till att blogga.

Idag har jag storstädat här hemma. Det var verkligen behövligt!! Dammsugit, skurat golv, diskat har till och med rensat avloppet i badrummet... Inte det trevligaste man kan göra men det är ju ett måste ibland tyvärr. Ska strax iväg till Innovatum med mellersta pojken som ska på födelsedagskalas där. Han har längtat såååå efter detta kalas så jag hoppas han får det kul.

Till kvällen blir det lördagsmys med barnen. På menyn står chips, dipp och cola. Som underhållning visas nån barnfilm, vet ej vilken ännu, och naturligtvis blir det en massa gos!

Annars flyter livet på, häromdagen var det ett år sedan jag tog det bästa beslut jag någonsin tagit i mitt liv nämligen att påbörja ett nytt liv som singel. Å ja, jag stortrivs!!

Nepp nu måste jag klä på mig så vi kan komma iväg, kan ju inte komma dit halvnaken =)

Ha en bra dag, för det tänker jag ha!

Återkommer!

2 kommentarer:

Kicki sa...

Singel is the shit!!!! YEAH!! :)

Thessa sa...

YES!! It´s tha shiiitttt!!!! haha