BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 13 juni 2010

Söndag

Känner mig extremt seg idag. Har varit vaken sen åtta i morse men inte fått tummen ur förrän nu med att tvätta, duscha och så ska jag gå till affären. Äldste pojken har tjatat i över en timme på mig att gå dit men nä jag har inte orkat. Ändå gjorde jag inget speciellt igår. Seeeeeeeeg va ordet.

Lördagsmyset igår gick sådär. Fick ringa barnens pappa och be honom åka till jourcentralen med lillplutten. Han är förkyld igen och hostar. Grejen är att han får så svårt att andas så fort han blir minsta förkyld vilket är jättejobbigt för honom och för mig som mamma, man blir ju orolig. Men fick i alla fall bricanyl utskrivit till honom så nu kanske det blir bättre.

Ska la ta mig i kragen nu och gå till affären. Ungarna tjatar om middag!

Återkommer!

1 kommentarer:

Mikael sa...

Tur vädret är bättre igen så kanske lillplutten slipper vara sjuk.