BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 14 juni 2010

Måndag

Måndag morgon och första dagen på barnens sommarlov. Vaknade klockan sju i morse av att jag fick sms ifrån min syster. Det gjorde att jag fick en liten stund för mig själv innan barnen vaknade vilket är skönt. När jag gick upp lös solen för fullt men nu verkar den komma å gå hela tiden. Undrar om det blir nåt fint idag eller inte?

Fick lite energi framåt kvällen igår och fick städat av balkongen och skurat stolarna som jag ska ha där. Kickilina var här med dom, lånade ut dom till henne förra sommaren och sen helt glömt bort det så dom har blitt kvar där. Men men nu är dom här iaf och jag har åtminstone tre stolar nu istället för en. Så nu slipper man känna sig ego när man själv sitter och alla andra får stå! Haha nä då så illa har det väl inte varit men ändå. Funderar på om man ska köpa lite krukor och blommor att ha där med men jag är så kass på blommor så jag vet inte vad som överlever på en balkong i skiftande väderlag. Men mysigt hade det varit iaf. Nepp får väl sätta lite fart här med å påbörja dagen. Frukosten väntar.

Återkommer!

3 kommentarer:

Kicki sa...

Ja så fick hon ett bord också....men det vill hon inte säga något om...nähä nä. :P

Gött att du fick städat då nu kan jag komma och sola och blossa på din balkong... :)

Thessa sa...

Haha ja jag glömde nog det, fick ett jättefint bort av Kickilina som nu pryder min balkong med =)... Du e välkommen när som helst, min balkong e din balkong vetty!!! Puss

Linda sa...

sms:ade jag dig så tidigt? det har jag inget minne av...låter konstigt tycker jag? Du har inga fler systrar någonstans eller? ;o)
Kram