BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 14 juni 2010

Still måndag!

Fick en stund över här efter alla morgonens bestyr med frukost å bad osv. Kikar runt lite efter leksaker på nätet. Tänkte att det är dags att uppdatera lådan. Men vilken djungel det är därute!! Finns ju hur mycket som helst i olika färger och former och med trehundra olika funktioner. Hur ska man veta vad som är bra och inte och vad som passar mig och mina behov?? Det är ju jättesvårt när man inte kan testa eller känna på sakerna. Får nog bli ett besök i butiken nere i stan istället, där kan man ju iaf se och känna på grejerna irl. Har du nån favorit? Kommentera gärna i så fall, tips är ju alltid välkommet =)

Återkommer!

2 kommentarer:

Kicki sa...

Jaaa jag har några favoriter...kan ju börja med.... nä ska jag skriva allt så kan jag ju sitta här tills imorgon.

Dildo is the shit!!! YEAH!!! hahahah

Thessa sa...

Lessen å göra dig besviken Kicki men dildo isn´t tha shit! Finns mycke roligare grejer!! haha