BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 27 mars 2009

Fredag... Igen!

Bloggade inget igår för jag kände inte riktigt för det efter onsdagens händelser. Känns lite bättre idag men det är fruktansvärt tomt, även fast vi har en underbar kisse till så är det nåt väldigt tomt. Känns jättekonstigt att helt plötsligt bara ha en katt igen och att den katten dessutom inte är Emil. Han var det första jag och sambon skaffade ihop, vi hade knappt vart ihop 2 månader tror jag när Emil kom till oss ifrån min pappa. Så han har hängt med hela vårt liv tillsammans och nu är han borta.

Ja tyvärr Kicki är det många som resonerar så att det är ju BARA en katt. Men jag kan inte förstå varför en katt skulle vara mindre värd en till exempel en hund?? Emil var ju som en familjemedlem, som sagt han har funnits här nästan hela mitt gemensamma liv med min sambo så varför skulle jag inte sakna och sörja honom? Konstigt folk finns det!!

Tack iaf för alla fina ord, både här och privat. Det är trevligt att se att så många bryr sig.

Nu till dagens viktiga fråga: VARFÖR är det alldeles VITT ute igen??

1 kommentarer:

Kicki sa...

Nemas problems. Jag vet hur det känns och det är lika hemskt som att förlora vilken familjemedlem som helst.

Satans jävla kuk snö säger vi!!!