BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 9 mars 2009

The beginning of the END!!!


Så då var det dags då, mitt allra första blogginlägg någonsin. Tack min goda vän för allt tjat, nämner inga namn du vet vem du är, nu har du äntligen övertalat mig.
Men det var väldigt va fula alla mallar va?? Får nog be henne om hjälp för att få lite ordning på torpet här.

Idag har jag varit och dansat. Första söndagen på tre veckor som det äntligen var dans igen. Det var skitkul som vanligt. Dansar linedance för er som undrar och är inne på mitt tredje år.

Här hemma har min sambo haft skitkul, bokstavligt talat. Han har kröpit i badrummet på alla fyra för det blev stopp så när man spolade på toa kom det som normalt försvinner under marken någonstans, upp i golvbrunnen i badrummet. Mysigt värre. Han fick till slut ge upp och ringa fastighetsjouren så dom fick komma och fixa det. Tog typ 2 sekunder, han körde ner nån jävla grej i toan och pumpa ett par gånger så var det problemet löst. En sån skulle man ha med tanke på huset vi bor i. Jaja förhoppningsvis så håller det sig nu i alla fall ett tag så man slipper rensa avloppet stup i kvarten.

Kicki var här förut och lånade en massa film. Hoppas att hon hittar nåt som är bra i högen hon fick med sig.

Sova dags. "Ses i mörrn".

1 kommentarer:

Kicki sa...

Jihooo its about damn time!! Kicki ska hjälpa. Denna kommer bli sååå fin :)