BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 15 mars 2009

Hemma igen!!

Så då var man hemma igen, eller ja har varit hemma ett par timmar men har inte orkat med riktigt förrän nu känner jag. Vi kom till danslokalen klockan 9.45 i morse och var hemma vid 20.30 ungefär. Vi slet och gnodde med det där jäkla golvet i flera timmar men inte blev det bra i alla fall. Snarare sämre =0(. Vi städade och la på dansvaxet före lunch och sen luncha vi, där damerna lyckades att genera servitören. Efter att vi käkat gick vi tillbaka till lokalen och konstaterade att det knappt gick att dansa på golvet. Skitkul!! Men då fanns det knappt ingen tid till att försöka göra nåt åt det så det fick vara. Började istället göra i ordning för kvällens årsmöte med dans. Sen vart det dans, årsmöte, fika och dans. Bestämde att dom skulle ta in nån, förhoppningsvis imorgon, som kan det där med golv och kan fixa golvet snabbt och lätt så det går att hålla kurs i lokalen. Får väl hoppas att det blir bra så vi får lite glid under fötterna.

Fick världens dunderhuvudvärk när jag kom hem så det är väl dags att ta igen lite vad gäller sömnen igen. Får alltid huvudvärk när jag sovit för dåligt under en längre period och det har jag tydligen gjort nu så här måste kompenseras. Därför ska jag ta mig en nattmacka och sedan krypa ner i min säng och förhoppningsvis sova hela natten lång.

God natt!

2 kommentarer:

Camilla sa...

man får tacka :)

Camilla sa...

vad e de för dans?