BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 14 mars 2009

Natt

Sitter här trots att man borde sova. Varför fastnar man alltid här?? Nåt jävla magnetiskt måste det vara med den, burken. Man kollar facebook, bloggar osv och vips så är klockan massor "pust".

Barn, dom är roliga. Det är ju livsfarligt att ha flera barn vilket innebär äldre syskon till minstingen. Dom lär sig så mycket dumt väldigt tidigt. Om min minste inte får som han vill kan han vräka ur sig saker som damm it! och f*ck you och så pekar han förvisso med pekfingret istället för långfingret men i alla fall. Det är sanslöst. Så ska man försöka hålla sig för skratt när han spottar ur sig sånt och vara allvarlig och säga att så säger man minsann inte men det är inte alltid så lätt kan jag lova. Man säger det med ett stort flin på läpparna och så blir han ännu surare för att man skrattar åt honom. Det är nåt annat han säger också som är hysteriskt roligt men jag kommer inte på vad det är just nu, skriver imorgon eller senare idag rättare sagt om jag kommer på det.

Jag ska försöka avmagnetisera mig nu och gå och lägga mig.

Sov gott mina vänner.

0 kommentarer: