BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 10 mars 2009

hmm

Varför kan folk inte bara sluta lägga näsan i blöt jämnt? Varför sitta och tro att man vet hur andra människor har det och sen känna sig manad till att kommentera allt? Har folk inget eget liv eller? Blir så förbannat irriterad på sånt. Inte f*n lägger jag mig i folks liv, speciellt inte såna jag knappt pratar med och allra minst träffar... Orka bry sitt huvud med sånt!! Har man inte mer att göra med sin dag än att man har tid till det kanske man ska fundera på att skaffa sig en hobby eller nåt???

3 kommentarer:

Kicki sa...

Nu är det såhär va... haha Let me explain.
Folk mår så dåligt i sig själva det är därför dom gnäller/klagar på andra hela jävla tin. Det är för jävla tråkigt, jag förstår att du blir frustrerad men antingen så ryter du ifrån ordentligt eller så skiter du i det och bara låter dom hållas. Du kan ju tänka såhär...vad har dom annars att leva för??? För som du märker så är det ju tydligen inte så mycket.

Thessa sa...

Klart att man är så intressant att folk bara lever och andas för att hålla koll på mig ;).

Du vet med all säkerhet vem det är jag pratar om oxå!!

Camilla sa...

www.roxii.blogg.se är den nya :)