BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 9 mars 2009

Mätt,

Nu har jag ätit spagetti och köttfärssås och är otroligt mätt, men gott var det. Ska gå ut och ta mig en promenix så fort barnen lagt sig. Det ska bli skönt att få lite friskluft och rensa huvudet en stund. Barn kan vara väldigt jobbiga ibland och tjata sönder en. Min minsta kille är inne i en väldigt jobbig period där han tycker att han ska bestämma allt och får han inte som han vill så låter han som en, ja vad vet jag, en siren eller nåt. Allmänt otrevligt!!

Kicki du får se till att flytta nu så vi kan ha den där tjejkvällen du prata om. PLEASE!!

2 kommentarer:

Kicki sa...

Hehe japp. Jag ser också fram emot det faktiskt. Du får ringa min hyresvärd och skynda på honom lite :)

Thessa sa...

Jupp det gör jag vettu!! Give me his number now!!!