BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 13 mars 2009

Uppdatering

Vad dåligt uppdaterat det var här då! Får ta och skärpa mig.

Idag har jag och syrran varit hos vår farmor och hälsat på. En riktig krutgumma på modiga 84 bast. Tanten klarar allt själv, hon lagar mat själv, går ut varje dag och handlar själv osv. Inte illa tycker jag, önskar att man blir sån när man själv blir gammal och grå så att man inte blir sittandes på nåt hem nånstans utan att kunna ta hand om sig själv..

Det var dags för ett besök. Har inte träffat henne sedan jul. Egentligen är man dum som inte hälsar på oftare, hon är ju den enda som är kvar nu efter att vi förlorat farfar, mormor och morfar dom senaste åren. Vi för försöka skärpa oss min kära syster och hälsa på lite oftare.

Min kära syster väntar en liten kusin till mina barn i sommar. Hon berättade detta för mig i julas som en liten extra julklapp. Och moster to be är överlycklig. Har väntat och tjatat om detta i många år och nu är det ÄNTLIGEN dags. Love you Sis!!

Smörgåsen väntar på mig i köket nu...

0 kommentarer: