BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 30 mars 2009

Måndag

Ny dag, ny kväll, ny tid. Fan va det är segt ibland alltså. Dagarna ser ju likadana ut hela tiden, med nåt litet undantag här och där. Idag har till exempel äldsta sonen haft en kompis hemma och då blir det ju nåt annat än normalt men ändå, USCH va tråkigt. Vad fan ska man göra??

Min sambo har underrättat mig idag om att vi till sommaren ska få besök av änkan, sonen och gitarristen till en numera avliden svensk artist. Jaha ja vad kul eller?!?! Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det men det ordnar sig nog. Han har blivit lite kändistokig sen han börja med facebook den där sambon. Till helgen till exempel vill han ha med mig till parken för att träffa en annan kändis och lyssna på när dom spelar naturligtvis, kanske dansa en sväng också?? Nä i min drömmar, min sambo dansar inte, inte ens onykter =0(.
Ja ja vi får väl se hur det blir.

Annars har dagen varit lugn. Har vart väldigt trött idag och ska nog i alla fall försöka lägga mig tidigt, alltså ganska snart. Minste sonen har fått en jäkla hosta igen, inte kul alls. Han får sån där riktig rethosta så han nästan kräks på kuppen, inte bra alls. Dessutom sover ju både han och en annan väldigt dåligt på nätterna när han hostar så han vaknar och blir ledsen. Ringde dagis i morse för att säga att han inte kommer och då sa dom att det är flera barn som hostar väldigt mycket. Lite typiskt med dagis.

Jo en kul nyhet är ju att i slutet på april får jag troligtvis reda på om det blir en liten tjej eller kille jag ska bli moster till. Syrran och hennes sambo ska till Göteborg då och kolla om det går att se vad bebisen är för nåt. H*n var ju blyg sist på ultraljudet så det kanske blir svårt att se men vi får hoppas att bebbin är lite mer framåt den här gången. Kan ju vara kul att veta om det är rosa klänningar eller blåa byxor som gäller. Och NÄ det är inte alls stereotypt!!

Bye!

0 kommentarer: