BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 17 mars 2009

Katt

Idag är det dags för dans igen. Får se hur det har gått med golvet, om dom fått nån ordning på det. Hoppas det för dansen i söndags var ingen höjdare alls. Gjorde göront i benen efter att man bara dansat en halv dans typ och i vanliga fall brukar det inte kännas alls direkt. Så hoppas hoppas hoppas.

Har märkt att min ena kisse har blivit väldigt mager. Man känner revben och höftbenen jätteväl. Han är iofs ganska gammal, han blir tolv i sommar, och då är det väl ganska vanligt att dom går ner i vikt precis som vi människor ofta gör men man kan ju undra om det är det eller nåt annat. Funderar på om han kan ha ont i tänderna eller så så det är jobbigt att äta torrfodret som är hårt men jag vet inte riktigt, tänkte jag skulle prova med lite mer burkmat och se om det blir bättre. Får ta en sväng på vågen också tror jag så man vet hur mycket han förlorat så man kan jämföra ifall han skulle gå upp igen.

Undrar hur det går för Kicki?!?! Blir det nån flytt tro?

Nu ska jag iväg och hämta barn. Synes!

2 kommentarer:

Kicki sa...

Nä fan ingen flytt. Kukashelvetesjävlaskitstövel!!!!

Väntar och väntar men inget samtal.
Byta fönster på måndag skulle han göra och idag är det tisdag hmm... det tar tid det här..

Thessa sa...

Tummen kanske inte sitter mitt i handen som man brukar säga utan på baksidan =). Konstigt är det iaf tycker jag. Får hoppas att han hör av sig snart!!