BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 21 mars 2009

Lördag

Idag HAR jag varit ute i solen mestadels av dagen. Blev inget igår för min sambo behövde greja bilen istället. Men har njutit i fulla drag hela dan. Var ju riktigt varmt, man klarade sig utan jacka i solen. UNDERBART säger jag bara, hoppas att det får hålla i sig nu så det inte blir snöstorm nästa vecka eller nåt. VÅR!!

Var hos min syster och hälsade på. Mammsen var med och hon passade på att tvätta bilen. Hon börjar bli runder nu systera mi, snart ska vi väl få känna bebisen sparka litegrann. Helmysigt. Kollade bebiskläder hon köpt och diskuterade lite kring den hägrande förlossningen. Tiden går så fort, så fort snart är du där kära syster och får din bebis i din famn. Love you, Sis!!

Nä nu ska jag ringa min gubbe och se om han är på G hemåt snart! Han hjälper ju som sagt en viss fru Kicki och Körven (är det så du kallar honom?!?!?!) att flytta =0).

2 kommentarer:

Kicki sa...

Yes det är så jag kallar honom haha
Behöver ju inte skriva ut deras namn hela tiden så då är det bra med smeknamn :)

Åh va kul för henne ju. Handla bebissaker och ha en gravidmage det är ju så man längtar ibland asså. Fast bara ibland haha

Thessa sa...

Nä har allt tänkt på det oxå men än så länge har det bara blivit sambon! Jo det är roligt och ja man längtar, speciellt när man har nån så nära som bara blir "rundare och rundare"...