BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 9 juni 2009

Dansat.

Har jag gjort nu. I hela 2 ½ timme. Det var precis lika kul som vanligt. Tjejerna där är för goa och jag har skrattat så jag blev blå i ansiktet. Fy fan va kul dom är =0). Behövde få skratta efter senaste dygnets otrevligheter. Tyvärr fanns där ju i vanlig ordning inga villebråd att spana in men men... Nädå skoja bara, karlar får allt vänta! Fast å andra sidan finns det nån som bara vill kramas så är du välkommen ;0), kille som tjej! Vet ni va? Skitsamma kom hit så kramas vi allihop.

Äter just nu en väldigt väldigt sen middag bestående av pommes frites och sweet chilli dipp. Mmm kan jag bara säga, otroligt gott. Nyttigt? Nä men shit the same det fixar jag imorgon eller nåt.

Nä fan nu ska jag äta färdigt och sen ska jag gå och göra nåt annat!

Återkommer!

1 kommentarer:

Kicki sa...

Orka vara nyttig då haha