BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 22 juni 2009

Håret.

Idag har burret åkt av så nu är man alldeles nyklippt. Så gött att bli av med allt det där långa sletna som ändå bara hängde där. Så nu är det bara att vänta på att det ska lägga sig lite i den nya längden så blir det sketbra =0).

Micke hade lagat jättegod risotto när jag kom hem från frissan så nu är magen mätt oxå. Ikväll blir det film. 1408 tänkte jag kolla på. Har velat se den aslänge men det har inte blitt av. Såg en trailer för den igår så nu jäklar ska den på ikväll. Älskar skräckisar så det blir nog bara bra.

Återkommer!

3 kommentarer:

Kicki sa...

Ååååh jag vill se bild :)

Ja se vad han kan....när han vill haha

Den filmen är KASS! Trodde den skulle vara svinbra men icke. Ville bara trycka på off knappen.

Kom på att Christoffer fyller år idag också...hälsa stooooort grattis från mig och Emma!

Thessa sa...

Åh vad tråkigt då! Den ser ju verkligen jättebra ut på trailern ju =0(...

Nej Kicki han fyller inte förrän den 29 men nästan rätt va det =0)!!

camilla sa...

jag tycker den e helt okej men den är ju inte som man tänkte sig.
trode iof att den skulle va värre så det blev man ju besviken på.


visa frillan nu =)