BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 10 juni 2009

Va fan vad det är svårt ibland att komma på vad man ska skriva här!

Idag har vi varit på överby och köpt lite grejer. Bland annat en skjorta till äldste pojken så han slipper gå halvnaken till skolavslutningen. Tror inte det skulle vara så uppskattat. Fick även köpt en present till Kickis Emz men jag tänker inte avslöja vad det är här =0). Då blir det ju inget kul på lördag!


Har käkat och kollat film. Yes man blev det och den va kul tycker jag. Man kanske skulle börja leva efter det mottot, att alltid säga ja till allt, vad det än är och se vart man hamnar i slutänden. Kan ju bli riktigt spännande!

Hyrde den + några till så det blir mer film om en stund tänkte jag. Lite mys med mig själv och kissen i soffan när barnen somnat. Det är alltid bra med lite egentid.

Hade en fundering på om man kanske skulle gått ut och gått en sväng men fy fan vilket pissväder det är ute. Hoppas på bättre imorgon så man kan vara ute. Undrar var sommaren tog vägen? Eller det som varit kanske var allt vi fick i år? Nä fy vad tråkigt så ska man inte tänka alls.

Känner mig lite lätt (läs mycket) uttråkad nu och förbannat rastlös så jag kanske ska gå ut och springa en stund i vardagsrummet.

Återkommer!

1 kommentarer:

Kicki sa...

Ja fy fan vilket jeffla väder. Hoppas att det blir bra på lördag annars sitter vi i knipa haha kommer ju fan aldrig att få plats här inne allihopa haha

JOOOOOO!!!! Säg till mig vad du köpt....jag måste få veta haha