BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 7 juni 2009

Söndag... igen!

Helgen har varit ganska lugn. Igår var jag och syrran och pappsen i Uddevalla och hälsade på farmor som ligger inne där på sjukhuset. Hon blev nästan helt blind bara sådär för några veckor sen och just nu försöker dom utreda vad det beror på. Antingen är det gula fläcken som spökar eller så tror dom att det kan vara dottersvulster efter bröstcancern hon hade för ett par år sedan. Det roliga är att dom ändrar sig från dag till dag. Först var det gula fläcken och sen en tumör och sen fläck sen tumör bla bla. Tycker att dom kan bestämma sig nångång. Nu ska hon tydligen till Sahlgrenska i alla fall för en ordentlig undersökning av hela kroppen och jag antar att dom även ska kolla ögat igen. Så nu kanske kanske vi kan få ett vettigt svar och kan gå vidare med eventuell behandling.

Igår kväll var syster + sambo och hund här och spelade kort och dippade. Blev vääldigt sent. Dom åkte runt halv tre inatt. Efter det satt jag och tjötade på msn till kvart i fyra eller nåt och somnade nog inte förrän typ kvart över fyra så jag var redigt trött imorse kan jag säga. Men lyckades springa 4 km på crosstrainern imorse trots trötthet och det är ju bra om man inte missar det =0).

Har börjat så smått med att chocka magen också med sånt den inte riktigt är van vid. Får ta det i etapper annars slutar det väl med att jag inte ens kan gå på toa och göra det jag ska. Frukosten idag bestod av müsli med mjölk, fiberrikt bröd och tranbärsjuice. Juicen för specifika delar av kroppen då men det behöver jag kanske inte gå in på här =0).

Nu ska jag strax gå och kolla vad som kan tänkas finnas att tillaga till middag men först ska jag uppdatera mig lite.

Återkommer!

0 kommentarer: