BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 3 juni 2009

Nu är dom upsatta...

dom nya gardinerna. Blev riktigt bra, är jättenöjd med resultatet. Lyckades inte få nån superbra bild. Ser ut som det är jättemörkt i rummet men det är det inte. Vet inte varför det blev så.

Elvis var ju inte sen att märka att det var nåt nytt i rummet så han har undersökt dom grundligt och dom fick nog godkänt tror jag. Han verkar i alla fall trivas bakom dom i fönstret.

Och jag har glömt att berätta att det numera står en splitterny crosstrainer i mitt vardagsrum. Var på Intersport igår och inhandlade en. Har inte lyckats att få pulsmätningen att funka så vi ska ringa och kolla om dom har nåt tips annars blir det väl till att byta trainern antar jag. Men i övrigt funkar den perfekt.


Återkommer!

1 kommentarer:

LINA sa...

fint det blev med dom nya gardinerna :)
har en sån träningsgrej med hehe :D försöker använda den iaf hahaha :D
har haft den nu i säker 1- 1½ år och jag har börjat använda den nu hehehe :D