BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 29 juni 2009

Oj då!

Här har man tydligen inte bloggat sen i fredags. Det får vi ändra på =).

I lördags var jag som sagt ute med en kompis. Vi började med att ta en öl här innan vi gick. Var först ute på pråmen och drack ett par öl. Sedan bar det vidare till Butlers där det till en början var ganska segt. Inte jättemycket folk och ganska lugnt. Tog ett par öl tills dom öppnade våningen där nere där dansgolvet finns. Sen dansade vi hela kvällen och jag har inte haft så kul på många många år. Har inte vart så full på många många år heller, vi fick sätta oss ner utanför i en timme när det var slut för att vi överhuvudtaget skulle hitta hem =). Men kul var det!! Tack vännen för en skitkul kväll, det får vi göra om ganska snart tycker jag =)...

På söndagen vaknade jag och huvudet kändes som att nån slog på det med en stor slägga eller nåt. Inte alls kul men det gick som tur va att bota med lite huvudvärkstabletter. Lite senare på dagen var mamma, pappa, syster och Richard här eftersom vi hade lite kalas för Christoffer som fyller 10 idag men vi fira honom igår eftersom det är måndag idag. Han fick en jävla massa grejer som jag inte orkar räkna upp här men vi hade iaf köpt en guitar hero till honom som han ville ha och utav syrran fick han bl a singstar och det gillar han så det åkte på här och sen sjöng han och mormor. Christoffer var så rolig för han tog i ifrån tåspetsarna när han sjöng så han riktigt vrålade i micken och det va så roligt så jag skratta så jag börja gråta och fick ont i magen, så till slut fick jag gå därifrån. Men roligt va det =)...

Idag har vi spenderat dagen på Gardesanna och badat. Så nu är man röd som en kräfta och det svider lite på axlarna men underbart gott var det ändå i den här värmen som är nu. Vår lägenhet är som en öken nu på sommaren för värmen ligger på fönstren hela dagarna så det blir dövarmt här. Måste ha neddraget hela dagen för att försöka hålla värmen ute, så man känner sig som om man är rädd för att grannarna ska se en eller nåt men det finns inte så mycket annat vi kan göra heller om vi vill kunna va hemma. Trist men thats life!

Återkommer!

0 kommentarer: