BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 17 juni 2009

Onsdag

Idag har inte hänt sådär jäkla mycket. Mest vart hemma och tagit det lugnt. Hade hela lägenheten för mig själv i förmiddags för en gångs skull och det var inte helt fel. Inte ofta det händer här. Kunna sitta ner en lååång stund utan att nån ropar och vill ha hjälp med nåt. Mm gött!

Gubben har öppnat sig lite idag om hur han mår och så, vilket iofs för hans skull är skitbra men jag säger bara to little to late för mig. Orka! Jag har gått här i många år nu och gjort mitt allt för honom men inte fått ett skit tillbaka, snarare tvärtom och nu helt plötsligt så passar det eller? Vad är det man säger: man saknar inte kossan för hon är ur båset. Inte för att jag vill kalla mig själv kossa hahaha, men ändå det andra stämmer nog. ORKA!!!

Återkommer!

0 kommentarer: