BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 11 juni 2009

Hemma igen!

Har varit ute och gått nu i ett par timmar och fått rensat skallen. Stannade till hos en vän på vägen hem och fick tjötat en stund så nu känns det bättre. Behöver nog prata tror jag, nån att bolla med lite som kanske har en annan syn på saken och som kan hjälpa mig med att ta mig ur mina egna tankegångar som man så gärna fastnar i. Känns iaf lite lättare nu för tillfället.

Gubben pep iväg till garaget så fort jag kom hem så han ser man inte mycket av nu. Han har varit där varje kväll nu sen allt det här kom fram. Men det gör mig inget, får mer tid till mig själv och det jag vill göra då. Känns bara gött att slippa titta på honom om jag ska vara helt ärlig. Usch!

Nu nåt helt annat. Imorgon klockan 7.50 ska vi vara på skolan för barnen ska samlas då innför skolavslutningen. Varför lägger dom avslutningen så himla tidigt för?? Förstår dom inte att vi föräldrar måste få sova nångång oxå!! Det är ju nästan lika okristligt tidigt som när man måste gå upp och jobba ju! Fy skäms på dem!!

Nä men ärligt talat förstår inte varför. Det handlar ju om en timme eller två på avslutningen så då kan dom väl lägga det lite senare så man slipper stressa ännu mer än vad man gör i vanliga fall. Normalt börjar dom 8 och då brukar vi åka hemifrån tidigast tre minuter i. Nu måste vi ju åka typ 7.40 och det ställer ju till det en hel del. Nu måste jag ju gå upp en hel kvart tidigare eller nåt =0(... Blir ingen snoozzzzzzning imorgon inte.

Nä nu har jag svamlat färdigt för den här gången!

Återkommer!

1 kommentarer:

lina sa...

jo vad skulle vi göra utan våra pojkar dom är ju det underbaraste som finns verkligen :)

// lina grannen här över