BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 11 juni 2009

Humör!

Fan vad humöret pendlar upp och ner =0/. Så här på kvällskvisten känns det helt plötsligt jobbigt igen. Blir ledsen, eller ja ledsen är fel ord, men det känns när han lever på som vanligt och inte verkar bry sig. Han har äntligen kunnat släppa den där stora stenen han burit på så nu är allt okej eller?? Skit i henne, hon klarar väl sig! Jo det gör jag ju iofs. Kommer att klara mig tusen gånger bättre utan honom i mitt liv men ändå, vi har barn tillsammans och jag trodde iaf att han älskade mig men det kanske inte var sant. Han kanske bara var här pga vana? Just nu känns det så.

Nä skitsamma nu ska jag gå ut och gå en stund tänkte jag. Behöver vara ifred!

Återkommer!

3 kommentarer:

Kicki sa...

Jag vet hur det känns. Jag mår alltid sämre på kvällarna. På dagarna har man annat att sysselsätta sig med och tänker inte så mycket.

Du kommer att klara dig, utan problem men fattar att det är jobbigt. Tror saken är den att så länge ni bor ihop så kommer ingen av er att gå vidare och det blir svårt att ta tag i sig själv och allt annat.

You know where to find me om du vill prata *<3*

camilla sa...

Jag tror det löser sig.
men det är väl klart att det är skit tufft.
ändå 12 år som sagt.
och 3 barn.
man har ju byggt upp så mycket runt det.
Men jag tror du klarar det du är starkare än vad du tror.
och du klarar detta även om allt är jätte jobbigt nu!

och som kicki skrev så är allt jobbigare på kvällen och natten. för då har man för mycket tid att tänka mm och då kommer allt över en vilket man vill eller inte.

men det som inte dödar härdar.

sköt om dig kram

lina sa...

Låter jätte jobbigt :( det är aldrig lätt när det händer....
skickar ett gäng styrke kramar till dig från mig... grannen här över :D
mvh lina