BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 13 juni 2009

Fuller!

Är ganska påverkad för tillfället så just nu leker livet, eller nåt. Sitter här i min ensamhet (ja jag tycker att jag är det även om gubbfan sitter två meter ifrån mig) och dricker vodka och cola. Undrar hur huvudet känns imorgon men skitsamma man lever bara en gång.

Imorgon är dagen fullspäckad. Ska gå marschen vid tolv sen är det eventuellt kalas direkt efter om vädret tillåter. Sen efter det bär det av hem till en vän för en pratstund. Antar att jag fastnar där ett tag så det blir nog kvällen sen.

Avslutningen idag i skolan gick bara bra förresten. Det var förvisso skittråkigt väder och vi blev ganska blöta allihop men ändå. Båda mina pojkar sjöng så fint i kyrkan så. Made mama proud!
Två utav lärarna skakade liv i Abba och sjöng Mamma Mia. Himla kul att dom kan bjuda på sig själva så.

Nu väntar ett långt sommarlov runt hörnet och förhoppningsvis blir det lite bättre väder framöver. Så barnen kan vara ute och leka oxå!!

Återkommer! (troligtvis betydligt mycket senare idag)

1 kommentarer:

lina sa...

tim skall böja på hjortmossen :)
bra att det ändå var en bra avslutning trots vädret....
själv väntar jag oxå på att det skall bli finare väder så man kan gå ut och låta pojkarna leka och ha lite roligt... blir ju tyvärr så att man bara sitter inne och degar när det är skit väder.
vad är det för marsch du skall gå idag???

ha det gott
//lina