BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 8 juni 2009

Måndag morgon!

Nu inleds slutspurten inför avslutning för mina två äldsta killar. Ska ut i veckan och kolla efter nåt till Christoffer att ha på sig på avslutningen. Imorgon ska han på skolresa och slutar inte förrän 17.30 och på onsdag har han sovmorgon till klockan 10.00. Skolavslutningen är i Karlstorpskyrkan klockan 8.00 på fredag så då gäller det att man är vaken i tid.

Det blev 8,5 km sprungit igår på crosstrainern. Inte illa för att vara mig måste jag säga. Vad duktig jag är ;0). Tänkte försöka mig på milen idag men får se hur det går. Märkte igår att det är enklare att springa till musik iaf än tvn. Fast det kunde jag kanske ha räknat ut om jag bara tänkt efter lite, det mesta är ju enklare att göra till musik!

Imorgon är det dags för sommarens sista dans. Vi ska fira linedancens dag och ha skitskoj. Tyvärr dröjer det ju enda till september sen innan det drar igång igen. Om man nu inte vill åka till Bräcke loge i Åmål. Dom har sommardans hela sommaren. Fick reda på att det blir en hel del ändringar till hösten också. Kursen ska innehålla färre danser per termin. Som det vart förut så har det varit cirka 11 st/termin men nu blir det nog bara 8. För min del hade dom gärna fått lära ut 20. Vi har även pratat om att dom kunde ha en nivå till. En efter fortsättning 2 med ännu mer avancerade danser och så. Det hade vart kul! Det var fler förändringar men orka komma ihåg det just nu!!

Nä nu ska jag gå och fylla på mig med lite fibrer så jag fiser ännu mer =0).

Återkommer!

0 kommentarer: