BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 26 juni 2009

Fredag.

Idag har vi varit och handlat. Skitdag att handla på med tanke på löning jag vet men men ibland måste man göra det ändå. Käkade ris och chinese sweet and sour med kyckling idag, gott som fan va det. Är typ 300 år sen jag åt det eller nåt. Så var lite onyttig idag men nån gång måste man få synda med lite god sås oxå. Annars har vi varit riktigt duktiga här det senaste och bara lagat riktigt ordentlig nyttig mat med mycke grönsaker i och till.

Vi köpte vattenpistoler till pojkarna tidigare idag och på eftermiddagen var vi ute så dom fick blöta ner varandra lite, eller ja ordentligt mycket kanske man ska säga =). Men roligt var det iaf.

Imorgon kväll ska jag gå ut med en kompis och ta en öl eller två. Vet inte när jag var ute senast, får hoppas att jag inte glömt bort hur man gör. Lite allmän panik sådär oxå när jag inte vet om jag har nått att ta på mig. Kanske skulle skippa t-shirten för en gångs skull iaf. Jaja det löser sig, i värsta fall så är affärerna öppna imorgon med.

Nu tänkte jag kolla på Saw 4 och träna lite samtidigt. Sen blir det nog sängen för jag är trött redan nu. Orka nattsudd jämt då!!

Natti Natti!!

Ps. Milla kom hem!!! =) Ds.

1 kommentarer:

lina sa...

det tyckte väll barnen var jätte roligt :)
tims stora vatten pistol har pajjat hmm så man får la köpa ny.
det där med att minnas hur man gör när man skall ut känner man ju igen hehe :D var säkert 1 år sen jag var ute sist och då var jag bara ute en kort stund på fallens... räknas la knappt hehe :D
du får ha det så gott.. kram lina