BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 7 april 2009

En liten uppdatering...

krävs det här.

Idag har jag varit ute hos min syster nästan hela dagen. Vi satt ute och åt i solen, var gött emellanåt men det blåste ganska bra med, lite småkyligt sådär.
Vi va ute med vovven på en promenad också fick vi scrappat litegrann. Hann inte så mycket för ingen utav oss visste vart vi skulle börja nånstans. Det är en process det där med scrapping. Det ska gås igenom i huvet först och sen ska det överföras till papper vilket inte alltid är helt lätt. Visionen fastnar inte alltid in the real world om man säger så.

När jag kom hem kollade jag film, Rumor has it, med Jennifer Aniston och en hel drös andra kända skådespelare. Sett den förut men ibland är det nästan lättare att se en film man redan sett för då behövar man inte koncentrera sig om man är trött eller så.

Ska rösta på dig imorgon Kicki jag lovar! Har inte ork till det just nu bara =0).

Nu är det natten för längesen. Ska ju upp imorgon och få iväg minstingen till dagis.

God natt och sov så gött!

0 kommentarer: