BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 5 april 2009

Utmanad!

Fyra tvprogram jag brukar se:
* Ghost Hunters
* Grey's Anatomy
* Ghost Whisperer
* CSI

Fyra saker jag gjorde i går:
* Käkade tårta
* Var ute i solen
* Duschade
* Cyklade

Fyra som står på min önskelista:
* Pengar
* Nya kläder
* En fin och varm sommar
* En resa

Fyra saker jag avskyr:
* Oärlighet
* Otrohet
* När mina barn gör sig illa
* Pengar

Fyra saker jag tycker om att göra:
* Dansa
* Umgås med familj och vänner
* Inreda
* Ta långa promenader i solen

Fyra saker jag åt i går:
* Macka
* Tårta
* Kakor
* Pizza

Fyra namn jag skulle kunna tänka mig att döpa ett barn till (förutom det/dem jag redan har)
* Nathalie
* Lilo
* Texas
* Oden

Fyra jobb jag skulle vilja ha:
* Frisör
* Inredningsarkitekt
* Författare (om man hade kunnat skriva förstås)
* Egen företagare

Fyra snabbmatsställen jag gillar:
* Pizzeria Mysingen
* Subway i Göteborg
* Beirut
* En pastarestaurang i Göteborg, minns inte vad den heter.

Fyra personer som jag ringer eller sms:ar nästan varje dag:
* Syster
* Micke
* Annika
* Mamma

Fyra bloggar jag utmanar:
* Vet inte
* vem jag
* ska utmana
* =0)

0 kommentarer: