BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 13 april 2009

Natta!

Gubben min köpte nya skor i förrgår och igår gick dom sönder!! Sulan lossade framtill. SKANDAL säger jag, ett par skor ska väl hålla mer än en dag eller?? Han åkte i alla fall upp till överby och skulle byta dom men då hade dom inga likadana i hans storlek och inte hitta han några andra i den affären heller så han fick pengarna tillbaka och var till Coop och köpte ett par andra. Det är så tråkigt bara när man hittar nåt man gillar och så går det sönder.

Idag har vi varit hos Kicki med familj och hälsat på. Barnen sjöng singstar, abba låtar. Jätteduktiga var dom. Sen tog ju Kicki en tur med micken också naturligtvis ;0). Karlarna var en svänga i Grästorp och gjorde nåt, lämna bilen tror jag det var och kollade på nåt annat. Intresseflagg AB!!
Gubben fick med sig en cykel hem som han just nu är ute och testar, får väl se om han kommer hem igen hel och hållen ;0).

Imorgon fyller min mellanfis 8 år. Vi kommer även att få besök ifrån Örebro då min sambos släkting med flickvän kommer hit. Det ska bli kul att se dom. Det var längesen dom var här nu.

Ska kolla klart på Ghost Hunters och sen är det sängen som gäller. Besöket kommer väl vid halv tio tio nångång så då gäller det att vara vaken och uppe.

Natti natti!!

0 kommentarer: