BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 10 april 2009

SOL

idag, utan hallisar ;0). Men för j*vla kallt i alla fall. Nä lite värme hade inte vart fel. Sommar, sommar, sommar (om jag säger det tillräckligt många gånger kanske den kommer snabbare) !! Men seriöst vart är vårvärmen?? Det är på tiden att den kommer.

Idag har det inte hänt så där himla mycket. Vart hemma med barnen medans gubben legat i garaget och skruvat bil. Sonens kompis pappa behövde hjälp med sin bil. Han har inte tummen mitt i handen som man brukar säga utan den sitter nog tamejfan på baksidan. Han kan inte ens koka makaroner gubben (han är typ 45 år eller nåt). Hahaha det kan inte va lätt!

Är jävligt trött känner jag eller också är det enorm brist på syre eftersom munnen gapar ofrivilligt hela tiden, gäspning pågår, ska nog gå och krama kudden en stund tror jag.

Sov gott!!

1 kommentarer:

Kicki sa...

Yes men vi hörs imorn så kan vi säkert hitta på nåt. Emma är ju hos Patric nu efter mycket om och men...

Nu går ögona snart i kors men vi hörs imorn. Kram

Förresten jag hade också hallisar idag hahah