BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 11 april 2009

Glad Påsk!

Igår var det underbart väder hela dagen och vi var ute på överby och handlade påskägg och presenter till min mellersta son som fyller år på måndag. Det blev lego star wars för nästan hela slanten + ett spel till datorn. Han är tokig i lego den pojken.

Igår kväll var vi ute hos Kicki och hennes man på vischan ;0). Vi kollade på Madagascar 2 och spelade buzz. En bit pizza slank det ner också tror jag. Sköj var det i alla fall och så det får vi snart göra om.

Ska ut till överby idag igen tänkte jag. Hittade ett par skor igår som jag ville ha men hade inte pengar med till det så det får bli en tripp till dit. Ska snart ringa och väcka Kicki och se om dom skulle följa med.

Senare ska vi till syrran och käka påskmat och barnen ska få leta påskägg. Det ska bli kul.

Nä dags för lite frukost tror jag.

Återkommer senare!

1 kommentarer:

Kicki sa...

Haha vi vaknade för en halvtimma sen. Min mobil har varit avstängd :)