BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 8 april 2009

Onsdag

Har funderat här nu och jag får nog ta och göra en anmälan. Tror inte jag kan leva med mitt samvete annars. Ska bara kolla hur jag ska gå till väga, vart man vänder sig och så. Måste dock vara anonym pga andra omständigheter runtomkring.

Systera mi skickade en länk till mig idag, det är bra att veta vad våra forskarhjärnor används till.

http://sydsvenskan.se/vetenskap/halsa/article424192/Navelluddets-gata-antligen-lost.html

Varför inte menar jag, varför lägga tid och energi på till exempel att lösa cancergåtan när man kan ägna sig åt såna här viktiga saker. Sanslöst!!

Har vart på BVC med minste pojken idag på 4 årskontroll. Allt var tipp topp, en riktig mönster fyraåring. Alltid roligt, då blir man en stolt förälder. Sköterskan tyckte han var jättebra på att prata, räkna och så vidare. Synen var det inget fel på heller, var lite orolig eftersom mina två andra barn har glasögon men han verkar ha klarat sig.

Fy vilket trist väder! Inte roligt när barnen har påsklov, då vill man ju kunna vara ute och ha skoj istället för att sitta inne. Men vädret skulle ju bli bra i påskhelgen hörde jag så vi får väl hoppas på det.

Jesus har förresten återuppstått, lite tidigt men ändå!!

http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/archive/00558/salo_558816w.jpg

2 kommentarer:

Kicki sa...

Men herregud! Det kunde ju jag talat om att navelludd kom från kläder. Seriöst asså lägger dom verkligen tid och pengar på detta?? Det är ju sanslöst isåfall.

Japp gör en anmälan. Då har du gjort vad du kan iaf och behöver ju som sagt inte ha det på ditt samvete.

Thessa sa...

Jupp 4 år dessutom!!