BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 3 april 2009

Mission impossible.

Idag är det fredag och det borde kännas bra. Men som vanligt krånglar allt som går. Vaknade sent och fick stressa upp ungarna till skolan. Helgen känns som en tid för vila och ro men nej då, vi inleder den med stress istället. Det är ju mycket bättre!! Får väl se hur resten av den avlöper, förhoppningsvis blir det lugnt. Nästa vecka är det påsklov och barnen är lediga hela veckan + måndagen veckan därpå. Hade varit väldigt kul om man hade haft lite pengar då så man kunde göra nåt roligt med dom men som vanligt ekar det tomt i plånboken. Ska eventuellt få låna lite av min syster men det är ju bara till mat, det börjar eka ganska bra i skåpen också så det behövs fyllas på. Får väl se om man kan hitta på nåt kul som inte kostar nåt. Nån som har nåt tips?

Igår var det dans och vi dansade till låten Pokerface av Lady Gaga. Jag gillar låten och då är det extra kul att få en dans till den. Den var inte jättesvår men lite att bita i var det.

Minste sonen sitter i badkaret just nu för han ville ha spagetti till frukost och snäll som man är (läs brist på annat) så gör man det till honom. Problemet var bara att istället för äta ordentligt så lekte han gris eller nåt med maten medan mamma var upptagen med telefon så han hade mat ända från huvudknoppen till dom små tåfisarna + att det var över hela bordet och golvet. Och när man kladdar så med sin mat så får man sitta i badkaret och tvätta sig. Dessa busungar!!

Pengar ja, vad är det för nåt? Växer det på trä? Jag bara undrar för jag har inte sett till några på ganska länge nu så jag tänkte att man kanske kan gå och plocka några nånstans. Tips??

Ja ja livet känns i alla fall just nu som ett jävla Mission impossible!!

1 kommentarer:

Kicki sa...

Du har en utmaning hos mig! :)