BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 1 april 2009

Hemma igen.

Nu har jag varit och hälsat på Kicki i hennes nya lya. Den var riktigt fin tycker jag (förlåt Kicki jag sa nog aldrig det till dig men det var görfint). Tjötat en massa skit om allt och alla nu på kärringars vis (det är lika bra att säga så för det tycker karlarna iaf). Nädå så farligt var det inte men det är alltid kul att träffas och snacka lite speciellt när man inte setts på så hiiimmmmla många år.
Karlarna och mina pojkar var i garaget och greja så dom slapp vårat tjejprat =0). Bestämde att vi skulle försöka träffas igen snart allihopa så barnen kan få leka lite också.

Nu är jag i alla fall hemma igen och tänkte faktiskt käka en smörgås och sen gå och lägga mig. Riktigt redig måste man va ibland och lägga sig i tid ju =0).

0 kommentarer: