BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 5 april 2009

Kalas.















Vi hade ett litet kalas för minstingen igår. Min mamma och syster med sambo var här och firade. Lillskrutten fick många fina presenter bl a en sparkcykel som blinkar när man åker på den. Den gillade han. Vi gjorde egen tårta till honom, tog lite kort på den som jag lagt upp här. Det var ahlgrens bilar på den. Väldigt populärt för barnen.

Senare är det dans och det ska blir kul som alltid. Längtar dit så man får komma ifrån en stund.
Nu ska jag käka frukost (ja jag vet att det är alldeles för sent för det) och sen ska jag hänga upp tvätten.
Solen tittar ju fram litegrann så man kanske ska ta sig ut en stund.

3 kommentarer:

Kicki sa...

Åååh fin tårta. Smakade den lika bra?

Thessa sa...

Ja den var jättegod!!

Kicki sa...

Gå in och kolla på min blogg jag är med och tävlar i veckans blogg!

Rösta nu på mig :)