BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 13 april 2009

Skor

Vi har haft ett litet kalas för min åttaåring idag. Lite glass med chokladsås och kakor blev det idag. Orkade inte med ett nytt mästerverk, inspiration = noll om man säger så.
Besöket från Örebro varade inte så länge men det är iofs inget ovanligt heller.

Sitter här och funderar på ett par nya dansskor. Har fått för mig att jag ska ha nåt som är lite lättare och med lite mer hål i om man säger så så att fötterna kan andas bättre. Skorna jag har nu har hängt med ett tag så det kanske ändå är dags att ge dom lite andrum.

Funderar på nåt i den här stilen istället. Lite nättare och betydligt luftigare.


Bilden kommer från www.dansskor.se

Hittade en överraskning i min dansskopåse. En apelsin som jag hade med mig till söndagsdansen den 5 april. Den ser konstigt nog ätbar ut fortfarande. Mmm vad gött!!


Tänkte avsluta med en bild på min ständige följeslagare här hemma. Vart jag än går så är han min skugga, min håriga svans och mitt hjärtas gull.

0 kommentarer: