BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 24 april 2009

Fredag!

Äntligen fredag och ett par dar ledigt från allt. Idag har jag, sambo + minste sonen spenderat förmiddagen på cykel. Vi har vart ute och cyklat lite överallt och sen stanna vi till hos Ankan och Björnen och tog en paus och tjöta lite. Björnen jobbade men Ankan va hemma. Hon har fått tillbaka sitt jobb nu och börjar där igen på måndag så hon är lycklig. Hon har gått och oroat sig i över en vecka sen hon fick reda på att dom skulle ta in igen och igår ringde dom äntligen. Så nu blir det väl en slappa helg för hennes del innan allvaret börjar igen.

Igår va det sista kurstillfället på dansen med repetition på fortsättning 2 kursen. Vi hann repetera 7 av 10 danser på dom två timmarna som var och det var inte så illa ändå tycker jag. Fast visst hade det vart bra om vi gått igenom valsen för den minns jag inte överhuvudtaget, eller ja nån del här och där men på det stora hela inte alls. Men vi får väl se på sommardanserna om det hinns med att gå igenom kanske.

Fint väder har vi idag och ganska varmt är det redan nu så man får se vad dagen ger. Funderar på vad man kan hitta på, känns ju tråkigt att bara sitta inne ju när solen skiner. Kanske ta sig upp till slätthult och ta en promenad i skogen eller nåt. Ja ja får väl se vad det blir.

Återkommer!

1 kommentarer:

Kicki sa...

Haha ja jag blev så full i skratt och tänkte va fan nu har jag fått sånt där ryck och kan inte stava igen :)

Ibland så spelar min hjärna mig ett spratt haha